E o vreme când trăiesc mai mult din amintiri, și astăzi mi-am adus aminte din nou de tata și de vorbele lui de duh. Multe a mai spus el, dar puține s-au păstrat în memoria mea. Nu am știut atunci că ar fi fost bine să am mereu un carnețel sau un reportofon la mine. 🙂

Mama a avut mereu o constituție mai solidă, iar tata îi zicea în glumă:
”Biblia spune că femeia este un vas mai slab (adică mai fragil), dar tu ești un vas mai gras!”

În Biserica noastră se cânta într-un timp un cântec: ”Mielul e scump” cu referire la Isus, Mielul prețios al lui Dumnezeu, care a fost jertfit pentru noi. De câte ori auzea cântecul acesta, mamei îi fugea gândul la cât de scump e mielul de Paște în piață. Și tata n-a avut de lucru și a pomenit-o de la amvon, când ținea o predică. 🙂

Tot în Biserică, pastorul nostru l-a chemat pe tata să spună o cuvântare care să îndemne oamenii la rugăciune. Dar tata nu mai venea. Pastorul, nerăbdător, a repetat rugămintea și tata a ajuns la amvon într-un final. Și a început cuvântarea astfel: ”Fraților, voi faceți mai multă gălăgie când vă așezați pe scaune după rugăciune, decât atunci când vă rugați efectiv. Nu am auzit chemarea la amvon!”

Un maistru de la serviciu încerca să-și bată joc de tata, știind că are 4 copii:
”Domnu’ electrician, câți copii mai ai?” Dar tata i-a închis cu promptitudine gura: ”Domnu’ maistru, nu-i aduc la masă la dumneavoastră!”


2 responses to “Ce mai zicea tata”

  1. Iosif Avatar
    Iosif

    Tare simpatic si întelept a fost tatal tau, cred ca a iubit mult Cuvântul lui Dumnezeu.
    O vara relaxanta, în toate aspectele binecuvântata!

    Like

    1. Suflet inghetat Avatar

      Intr-adevar, tata a iubit Cuvantul lui Dumnezeu. 🙂
      Multumesc, asemenea iti doresc si eu!

      Like

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started